محمد طاها پالیزبان. دانش آموز کلاس اول 1

مدرس:فاطمه فلاحی. دبستان سعادت. شهرستان بوشهر

محمد طاها پالیزبان. دانش آموز کلاس اول 1

مدرس:فاطمه فلاحی. دبستان سعادت. شهرستان بوشهر

محمد طاها پالیزبان. دانش آموز کلاس اول 1

من و بابای عزیزم

دنبال کنندگان ۲ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
آخرین مطالب

مقدمه

دوشنبه, ۲۶ مهر ۱۳۹۵، ۰۲:۲۸ ب.ظ

سلام


ایام سوگواری شهادت سرور و سالار شهیدان ، امام حسین (ع) تسلیت باد.


من محمد طاها پالیزبان،دانش آموز کلاس اول 1 دبستان سعادت شهرستان بوشهر ، قصد دارم با یاری خداوند مهربان و به کمک پدر و مادر عزیز و مربی ارجمندم سرکار خانم فلاحی ، تجربیات و مشاهدات آموزشی و کمک آموزشی خودم را در این سال تحصیلی در این وبلاگ جمع آوری کنم تا هم  مورد ارزیابی مربی عزیزم  قرار گیرد و هم به این روش دفترچه خاطراتی از فعالیتهای امسالم تهیه کرده باشم تا شاید سالها بعد وقتی که نگاهم به این وبلاگ افتاد، خاطرات این روزها را بیشتر و بهتر بیاد آورم و بیش از گذشته قدردان زحمات همه کسانی باشم که در این آغازین تجربه ها مرا یاری کردند.


خوشحا ل می شوم اگر با نظراتتان این راه را برای من روشن تر کنید.

۹۵/۰۷/۲۶ موافقین ۰ مخالفین ۰
محمدطاها پالیزبان

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی